2021年5月10日 星期一

【aWitch​ 獨家配方】DIY 香噴噴波板糖香薰擴香石|製作獨一無二的擴香石


疫情到而家都已經一年有多,大部份的時間都係在家,特別係興起左在家工作之後,連工作都係係屋企。本身都無乜問題,瞓又可以瞓耐D先起身工作。不過,多咗時間都係係屋企對住四面牆真係又真係唔知做D乜好。點都想為枯燥的家居生活點綴一下。

aWitch大店主教大家DIY香噴噴波板糖香薰擴香石,不時轉下香味,真係一絕。而且同小朋友一齊整都唔難,又有一個好既親子活動啦。


DIY 香噴噴波板糖香薰擴香石


材料:

1. 擴香石專用石膏粉 50g

2. 純水 15g

3. 外賣筷子(疫情間屋企儲存得最多)或 雪條棍   5-6 支/條

4. 珠光粉 (自選顏色)  著量

5. 精油/香精  (自選香味)  幾滴 


全部原材料都可以在我們門市、網店買到,懶人首選
😎
歡迎到網店訂購擴香石原材料
客人朋友也可以選購擴香石DIY材料包(方便快捷):

需時

20 - 25  分鐘


難度



製作流程

1.  量好 15g 清水及 50g 香石專用石膏粉,分別放入兩隻杯到。(建議石膏粉受即棄紙杯)





2. 將15g 清水倒入50g擴香石專用石膏粉的杯入面




3. 用外賣筷子 或 雪條棍輕輕攪拌,不要起泡 


4. 攪拌至大約這濃稠度便可以如天氣太乾/太濕,可著量加減水量,應先以0.5g-1g為單位作出調整)


5.  加入珠光粉,用量按自己喜好加入,建議先加入小小試下。


6. 再之攪拌,如果覺得顏色不夠深或想混色,可逐少加入調整。

7.  準備入模,盡量填滿模具。


8.  輕敲抬面或輕搖模具,試逼出空氣。


9. 靜待凝固,約15-20分鐘  (實際時間示乎模具大小)

10. 脫模,大功告成



使用方式

只需要在擴香石成品上滴上幾滴精油或香精,放在或掛起在客廳,睡房,車廂,香味會隨風飄開。



Youtube 示範短片




短片網址:按下收看
aWitch Handmade Youtube DIY 教學影片頻道歡迎大家訂閱!


近年又十分流行 DIY,好多朋友都喜歡在大時大節自製香薰用品送朋友,特別是作為聖誕節禮物,生日禮物,情人節禮物等,我地之前都有寫文章介紹過如果 DIY 香薰蠟燭 DIY擴香石 DIY 固體香水(香水膏)DIY保鮮花蠟片。有興趣DIY的朋友可以比對一下邊樣野好玩,同靚。

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...