2018年4月25日 星期三

aWitch 齊來動手做・蠟燭篇:DIY香薰蠟燭材料包 |製作出無煙環保的大豆蠟香薰蠟燭



踏入2月份....
聽得最多的問題:點算?!情人節,送!咩!好?!今天情人節撞正新年,為左另一半,不妨自己動手準備一份只屬於對方的禮物💖浪漫,又有氣氛,點著時暖笠笠又可以諗起自己(仲可以為對方煮大餐時,點埋添😍究竟係咩咁正?aWitch為各位準備的DIY香薰蠟燭材料包,成功率達到99.999999999%(手殘細店主的成功率🙈),當中味道、形狀,甚至顏色,都可以隨住自己心意自行調整啊!(店內一應俱全!歡迎到店向店主們查詢)既安全(you know,接近100%成功率點都有美美成品的),又被稱得上心思之作,把握時間準備喇!


DIY香薰蠟燭材料包 

材料

a. 大豆蠟 x 1包
b. 精油 x 1樽
c. 蠟燭色粉 x 1盒
d. 燭芯 x 1條
e. 蠟燭杯 x 1個

f. 精美說明書 x 1份



需時

45 - 60 分鐘

難度


製作流程

1.  將大豆蠟放入容器


2. 隔水加熱致完全融化

3. 夾好燭芯,放置於蠟燭杯正中間 (圖中的夾需另外購買)


4. 添加精油/香精

5. 倒入蠟燭杯,等大約15-20分鐘

6.  剪掉多餘燭芯

7. 香薰蠟燭大功告成

Youtube 示範短片


短片網址:Youtube 收看影片
aWitch Handmade Youtube DIY 教學影片頻道歡迎大家訂閱或收看其他影片

近年又十分流行 DIY,好多朋友都喜歡在大時大節自製香薰用品送朋友,特別是作為聖誕節禮物,生日禮物,情人節禮物等,我地之前都有寫文章介紹過如果 DIY 香薰蠟燭 DIY擴香石 DIY 固體香水(香水膏)DIY保鮮花蠟片。有興趣DIY的朋友可以比對一下邊樣野好玩,同靚。

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...