2021年5月3日 星期一

【aWitch 七周年點滴分享】芫茜(香菜)都可以拎黎整皂

大店主同大家一樣愛芫茜(香菜),每次打邊爐都一定落。因為有客人朋友係Facebook問芫茜係咪即係香菜,所以我地特別括住畀大家知。

有一日,大店主收到客人朋友的電話表示種好多好靚既芫茜可以收成,並送了一大束給店主😘😘😘。

芫茜傳聞對濕疹有幫助,客人朋友種了一大堆就是拎黎沖涼。

於是乎不顧慮小店員的厭惡 😨😨😲😨😨😰,大店主打算將佢入皂,就有了說好的綠悠悠芫茜皂
芫茜皂。

傳說中此皂適合乾燥肌、敏感肌、粉刺、濕疹皮膚

芫茜(香菜)皂造型照,好靚仔啊

芫茜(香菜)打汁相,好肚餓啊



有再進一步的消息,特別係用家分享心得,我們會再次在此直擊報導。



沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...