2021年5月8日 星期六

【 aWitch 產品使用方法】:老薑坐月薑包

 好多客人朋友都會問我地坐月既時候點用艾薑包至0岩。其實真係無一個絕對肯定既答案,以下是我們的薑包的使用說明。

  1. 淋浴:把一包沐浴包加水煮沸後倒入浴盆,混合冷熟水使用;或放在浴盆後以40-50度熱水浸泡至釋出香氣營養,即可使用。可以配合老薑洗髮水、老薑護髮素、老薑沐浴皂液使用。
  2. 泡腳:把一包沐浴包加到水溫40-50度熱水,可先讓蒸氣薰蒸雙腳,待水溫降至適合,泡腳約20分鐘,用乾布拭乾,有助入眠。
  3. 擦澡:把一包沐浴包加到熱水,浸濕毛巾,擰乾後擦身,可重點拭擦關印、肩頸,用乾布拭乾後穿上保暖衣物。


更重要既係大店主0岩0岩先坐完月,數年前,第一胎的時侯主要係使用自己的薑皂及薑洗頭水。

而今次,就正正係使用自己既薑包.今次就等大店主自己同大家講解一下薑包的使用方法



睇完之後想買?大家可以去我地個官方網店睇睇老薑坐月薑包:

仲有其他老薑產品,大家可以留意:

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...