2021年5月25日 星期二

【aWitch​ 齊來動手做】DIY香水膏|製作無酒精固體香水 DIY出個人專屬味道

之前因為疫情既關係,好多人都被迫困在家中。隨著疫情開始和,大家的時間好似開始流動緊,嘗試回復番之前既生活。

為了點綴枯燥乏味的生活。近期多左人留意香薰產品,見到坊間開始好多嘗試 DIY 自己專屬的產品。店主Vivienne 都好開心,主要因為推廣左咁多年,終於都有人開始留意到。

其中一樣多左人留意的是<香水>,不過正式的香水製作一般都會用到酒精 。又到賣廣告時間,Vivienne也有開DIY 香水(精油)基礎課程,有興趣可以一齊玩,好多你想像唔到的知識及經驗可以在堂上分享。

我接觸過很多的客人朋友,不使用香水,是因為香水的主要原料正是酒精,而且,要發揮香水的作用,使用的比例不低。有的是酒精敏感,有的是對「酒精」兩字很敏感,也有的是因為疫情期間已經使用很多酒精消毒,用完手很乾。

所以,今天我就同大家介紹一下<香水膏> 。


<香水膏 >又名 <固體香水>或<無酒精香水>,是一款油膏,入面沒有任何酒精成份。主要的作用是滋潤皮膚、同時賦香。想用香水又唔想接觸酒精的人的另一個好選擇。今日我地就使用<DIY 香水膏材料包>實作一次示範整個製作流程同用法:

材料

DIY 香水膏材料包 1 份,入面有:

a. 精美圖解說明書  1份
b. 白色闊口樽  1個
c. 鋁盒10g  3個
d. 精油/香精  1枝

工具

a. 燒杯 50ml   1個
b. 小匙或外賣筷子 1隻

需時
30-45分鐘

難度

製作前準備:

1.  酒精消毒雙手。


2. 酒精消毒工具及鋁盒,之後風乾。這步驟十分重要,可延長變壞時間。



製作流程

1,  將白色闊口樽內的材料倒入燒杯,隔水加熱或微波加熱將其完全熔化。

                                  🠋🠋                                  

2. 降溫致50度左右,不乎想要的香水濃淡加入精油份量,約2-5ml。

3. 以小匙或外賣筷子將精油攪拌致完全溶入。

4. 將混合物小心倒滿入鋁盒。這是一個十分考技巧的步驟,要倒滿不瀉出。

5. 待10-20分鐘冷卻後完全凝固。凝固後,顏色會轉為偏白色,這是正常現像。

6. 完成後,可以擰蓋。大功告成。

使用方法:

1. 擦上手上,耳背,讓體溫將香氣散發出黎。視乎製作濃度,一般會 3-6 小時左右再擦。

 Youtube 示範短片:




示範短片網址可按此

aWitch Handmade Youtube DIY 教學影片頻道歡迎大家訂閱及多多支持我們!


近年又十分流行 DIY,好多朋友都喜歡在大時大節自製香薰用品送朋友,特別是作為聖誕節禮物,生日禮物,情人節禮物等,我地之前都有寫文章介紹過如果 DIY 香薰蠟燭 DIY擴香石 DIY 固體香水(香水膏)DIY保鮮花蠟片。有興趣DIY的朋友可以比對一下邊樣野好玩,同靚。

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...