2021年5月19日 星期三

【aWitch​ 獨家配方】了解市售唇膏(口紅)的製作秘密,你也可以自己DIY!


近期疫情好返少少,大家多咗時間可以出街,但係暑假又就快殺到,點算好呢。依個時間,父母最繁既就係安排活動,不如大家一齊試下DIY一野, 不失為一個好既親子活動。 

DIY最令人開心既係有得揀之餘,就係了解到一製作秘密,今次大店主Vivienne 就同大家一起實作一次自己鑽研既配方,及公開市售唇膏既形狀係點整出黎架呢


DIY一枝可以拿去亮彩唇膏



材料:

1. 冷壓甜杏仁油5G

2. 白蜜蠟1G

3. 堪地里拉蠟(小燭樹蠟)0.5G

4. 自選唇膏專用色粉1G (記得要買唇膏專用色粉,不是所有色粉都可以上唇)

5. 喜歡的精油/香精2-3滴 (用精油的話,盡可能避開果類精油。香精則要選食品級的)


工具:

1. 50ML燒杯 1個

2. 攪拌棒1枝

3. 專業唇膏製作模具1個

4. 唇膏管1個


全部原材料及工具都可以在我們門市、網店買到
客人朋友也可以直接揀選亮彩唇膏DIY材料包(直情係懶人首選 ),不過專業唇膏製作模具需要另外買

需時

25 - 30 分鐘


難度

中 - 高

製作流程

1.  消毒雙手、燒杯、攪拌棒



2. 把蜜蠟、堪地里拉蠟倒入燒杯




3. 加入油品




4. 加熱至材料融化  




5. 揀選自己想要既色粉,加入、攪拌




5.  添加精油/香精2-3滴。如果純粹想要顏色,可以選擇不加香味。




6. 輕力攪拌,攪拌得越細致,唇膏也會越幼滑。
   



7. 砌好一套3件的唇膏製作模具。
🠋🠋
🠋🠋


8.  倒入專業唇膏製作模具,必須倒滿.
    
🠋🠋



9. 等待15-20分鐘凝固,把唇膏後模具中取出,再塞入唇膏管內,完成後再將矽膠部份取出。(就咁講好似有d 難,十分建議大家去睇我段 Youtube DIY 示範片)
🠋🠋
🠋🠋



10.   一支可以賣既唇膏完成啦,我做到啦!



Youtube 示範短片




我的示範短片網址:按下收看

我的DIY 教學影片頻道歡迎大家訂閱!


謝謝大家睇晒成篇文章,鍾意既話請留個言或share 畀朋友,我會繼續努力架啦!!!

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...