2018年4月18日 星期三

aWitch護膚小知識(六):捽到擦膠碎=成功去角質?

清除老化的角質層,可以幫助肌膚回復光澤透亮,是每週的「指定動作」,市面上有不同種類去角質的產品,到底點揀好?

疑問一:有需要去角質嗎?去完角質有咩好?

皮膚的新陳代謝速度會隨著年齡增長而減慢,老舊的角質層容易堆積,令皮膚變得粗糙暗沉,還會阻礙吸收護膚品的營養!定期去角質可以令皮膚重拾透亮光澤,並保持皮膚的良好吸收能力。

疑問二:去角質時,捽到「擦膠碎」等於捽走了皮膚的污糟野?

好多人都認為「去角質」時捽到好似「擦膠碎」的物體,就是皮膚上的老角質層,捽到愈多擦膠碎,就愈乾淨,其實是大錯特錯的。面上的角質層大概只有百分之一毫米厚,捽出來的「擦膠碎」只是產品內的酒精揮發後,剩餘的膠屑,或產品析出的沉澱物!又由於這種凝膠狀去角質的產品含有酒精,容易刺激皮膚、引起敏感,不適合敏感、乾燥皮膚使用。

疑問三:用「磨砂」又可以去角質嗎?

除了含酒精的凝膠狀產品可以去角質外,另一種常用的就是磨砂。其實市面上不少磨砂產品內的顆粒都是塑膠,進入海洋就會污染環境!選用時不妨考慮添加天然物,例如鹽、燕麥、薏仁粉等的產品。

疑問四:磨砂後皮膚紅紅的,還可以繼續使用這種方法去角層嗎 ?

磨砂內含的顆粒無論是塑膠還是植物粉,對敏感、乾燥皮膚來說,都是非常刺激的,才會用後紅紅的。不妨試用含木瓜酵素、 有機金盞花萃取的去角質啫喱。

aWitch去角質產品「蘆薈木瓜去角質啫喱」

特色
-添加了木瓜酵素,有效溫和地去除皮膚上老化既角質、促進皮膚新陳代謝
-有機蘆薈有助皮膚保濕,美白
-添加有機金盞花萃取,敏感、乾燥皮膚人士適用👍🏻

即時網店購買「蘆薈木瓜去角質啫喱」:
https://bit.ly/2JW7hx2


去角質Tips: 根據自己膚質衡量頻密程度,一般一星期1-2次去角質已經足夠了😎之後記住做返保濕工作!

(買夠$350,即包順豐速遞到工商地址/順豐門市/便利商店!)

其他臉部保養產品:
http://bit.ly/2qEXOkH

Facebook 原文:
https://www.facebook.com/awitchhandmade/posts/2073251266293708

=====================

聯絡我們


銅鑼灣店:銅鑼灣富明街1號寶富大廈2樓C室(利舞台對面、么鳳樓上)
營業時間:星期二至日12:00-20:00  星期一休息
電話:3568 1836

觀塘店:觀塘鯉魚門道2號新城工商中心908室
營業時間:星期一至六12:00-19:00   午飯時間 14:30-15:30  星期日及公眾假期休息
電話:3709 6359

杏花邨店:杏花新城130B號店(港鐵杏花邨站商場)
營業時間:星期一至日 12:00-20:00  
電話:2819 3988

營業時間:
星期一至日24小時開放

aWitch Youtube:http://bit.ly/2vRFnz5

=====================

相關文章

aWitch 護膚小知識系列http://bit.ly/2HpaXca

 護膚小知識(一):冇化妝需要卸妝嗎?

 護膚小知識(二):爽膚水?唔用都得?

 護膚小知識(三):精華液vs精華油?

 護膚小知識(四):點揀Mask先岩?

 護膚小知識(五):面霜點先叫做好?

 護膚小知識(六):捽到擦膠碎=成功去角質?
http://bit.ly/2HaMNie

 護膚小知識(七):沖涼液多泡泡=洗得乾淨?
https://bit.ly/2Hw2AMX

護膚小知識(八):頑固黑頭、粉刺點算好?

護膚小知識(九):炎炎夏日,防曬護理必不可少!
http://bit.ly/2HxJzEX

護膚小知識(十):秋冬轉季敏感、濕疹蠢蠢欲動點算好?

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...