2018年4月13日 星期五

aWitch 小店員顧店日常 (三):不失霸氣的客人


Lunch完一開鋪,有個客人用極快的速度衝入店
客人(望左再望右):我想問你地隻蜂蜜潤唇膏仲有冇呀?
我:唔好意思呀,蜂蜜潤唇膏岩岩朝早賣晒呀
客人(超級大聲):吓!!好可惜呀,你地隻蜂蜜潤唇膏好好用。咁啊椰子味仲有冇?
我(嚇咗一跳但專業地強作鎮定):有啊有啊,椰子味仲有最後一支!
我諗住去拎,點知——客人用跑入黎既速度,以迅雷不及掩耳的速度攞左支初榨椰子潤唇膏去收銀😅我慢了一步。
多謝呢位客人係鋪頭大聲宣傳,之後幾位客人都買了潤唇膏😂
後記
各款護唇膏包括大馬士革玫瑰、初榨椰子、新推出的朱古力、蜂蜜及水果味護唇膏:士多啤梨、菠蘿、蘋果,齊貨啦!各店存貨不一,留貨/查詢:3568-1836 / 3709-6359

=====================
小店員顧店日常系列http://bit.ly/2qHRLfA

顧店日常 (一):

顧店日常(二):

顧店日常(三):

顧店日常(四):

顧店日常(五):

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...