2022年10月7日 星期五

自創斑蘭(Pandanus amaryllifolius)/ 雲尼拿 ( Vanilla )饅頭

基本上經過疫情後,大家的手藝都有大幅度的進步。由其是經過數次搶購食物的經驗後,都決定買定一些食材放在家中方便自製。其中一款經常自製的食物就係饅頭。中式饅頭係一樣十分容易,十分適合新手的包點。

製作多左也可以冰住,想食的時侯再拎出黎蒸。

今次順手介紹斑蘭(Pandanus amaryllifolius)依種東西,味道好獨特,同甜味好夾.其實好多好多的東南亞甜品都會加依種東西。不過,此終香港比較少見,好多時D餐廳加左,大家都未必知係依樣野黎。

大家如果去某幾間香港有名的馬拉或新加玻餐廳(蘇X,古X),叫多士或奶茶,通常都會加斑蘭味。最近都見有chiffon cake或cookie 加斑蘭作為新產品 (其實依樣野10數年前去新加玻已經見到有)。

材料

a. 中筋麵粉                   300g
b. 牛奶                          150ml-160ml(視乎濕度) 
c. 糖/斑蘭 糖/ 雲尼拿糖   40-50g
d. salt                            少量


製作流程

1.  將材料mix 好後,放入麵包機攪拌及發1小時。
2.  取出粉團,以麵包棍壓平後,捲成一大條。
3.  將條切6-8份左右,放在碟上,以濕布蓋好,發1.5小時。
4.  放入鍋中蒸15-20分鐘,完成。

備註

1. 試過用白糖加斑蘭(Pandanus amaryllifolius)香精/漿,成品十分古怪,最好唔好試。不過,因為試過,所以都幾肯定街賣的斑蘭味食品一定係有加香精。


2. 以白糖製作再加朱古力粉效果唔錯,朱古力饅頭也十分好食。
3. 試過以椰塘製作,效果麻麻地,味道有D怪。
4. 斑闌糖一般在香料店有售


5.  雲尼拿糖一般在烘焙材料店有售,味道比雲尼拿香油更自然。




沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...