2022年10月2日 星期日

自製pancake 預拌粉

市面上有不少的pancake 預拌粉,例如:




其實一直都知pancake 預拌粉是很容易製作的,不過因為方便,很多時都會買現成的。以下便是pancake 預拌粉的材料,有興趣可以參考一下,不喜歡也可以買現成的。

材料

a. 低筋麵粉                   450g
b. 泡打粉                       30g
c. 糖                              120g
d. salt                            少量

這份量大約製作600g 左右的pancake 預拌粉, 一般的pancake 預拌粉有分300g 或600g,再以300g 或 150g 分為1小包。即以上分量可分成4小包。

以1小包150g 為單位,


額外材料

i. 雞蛋                    1隻
ii. 牛奶                     100 ml (視乎水份加減)

製作流程

1.  將雞蛋及牛奶與1小包150g的預拌粉mix 好後,變成粉漿。
2.  以中火加熱鏝後。
3.  調細火加入粉漿,煎約3分鐘底硬後,反轉pancake再煎約 2 分鐘。

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...