2019年4月11日 星期四

身心舒暢(一)- 去水腫必備·老薑暖暖按摩油

2個月內5度缺貨,老薑暖暖按摩油到底有咩咁巴閉?
老薑喎,聽到就覺得補。其實老薑除了驅風、散寒,對水腫、肌肉繃緊都好有幫助,因為工作而需要久站、久坐人士,老薑暖暖按摩油可以促進血液循環,減少水腫、肌肉酸痛、繃緊。
懷孕後期都好容易有腳部水腫、小腿肌肉繃緊的問題,只要輕輕來回按摩,皮膚漸漸感覺溫熱、舒適,即刻瞓個好覺,不過孕媽媽要特別注意,老薑暖暖按摩油只適用於小腿部份。肚皮繃緊的問題,下回再分解好方法!
aWitch老薑暖暖按摩油已經翻咗貨,各門市(暫時)充足存貨,需要留貨請致電各店。


詳情可留意以下 ESHOP 網址:
https://bit.ly/2P553hD

aWitch 還有多款老薑系列產品:
https://bit.ly/2KrU3r5

(買滿$350,即包順豐到工商地址、各順豐站或智能櫃!)

=====================
相關文章

aWitch 身心舒暢系列
身心舒暢(一)- 去水腫必備·老薑暖暖按摩油

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...