2018年8月29日 星期三

aWitch 手作日記(一):沖涼液 - 春夏秋冬都有得揀


沖涼係每日回家最Relax的一件事,又代表住一天工作的完結,店主們由細到大都十分喜歡沖涼,細個仲會因為爭沖涼次序而大打出手😅😅
朋友留意美國送我一套B字頭大牌子沖涼液(在香港並無分店或代理),很多古靈精怪的味道,最喜歡青蘋果味的,不過,每次用完全身都好大陣味,仲會全身痴笠笠幾粒鐘,好似無沖涼咁。
創立 aWitch Handmade後,一直好想有屬於自己的好味又好用的沖涼液,經多番調香試味、改良用後感,終於有這套四季手工沐浴皂液😊
初春、仲夏、深秋、寒冬共四款,香味是根據春夏秋冬的印象而創作的(📣aWitch獨有的📣)。好多客人朋友以為這四款手工沐浴皂液只是香味不同,其實除了香味,還根據香港四季天氣的不同給予皮膚需要的營養和洗感,絕無添加防腐劑、化學香精香料。
熱賣排行榜暫時是初春、深秋領先,依家係夏天,店主們誠邀大家一起試用仲夏手工沐浴皂液,到 aWitch Handmade各分店購買手工皂的客人朋友,請向店員索取仲夏試用裝乙包,數量有限,送完即止。

購買手工沐浴皂液:
http://bit.ly/2PoAEuy

=====================
相關文章
aWitch 手作日記(一):沖涼液 - 春夏秋冬都有得揀
http://bit.ly/2nUaKSP

aWitch店主手作日記(二):驅蚊產品的迷思.香味篇
https://bit.ly/2IWoLvR

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...