2018年9月20日 星期四

aWitch 長髮長有(三):生髮掉髮大作戰

又到「📢「長髮長有」📢的時間啦,早兩個月探討過兩種常見頭髮問題,及應對的手工洗髮皂。

又Recap下各位讀者先:
aWitch 長髮長有(一): 天氣咁熱,不想做「油」頭?!
https://bit.ly/2utmGyy

aWitch 長髮長有(二): 君不見頭上髮絲天上來,沖涼洗頭不復回?!
http://bit.ly/2nUaKSP

睇完上兩集,店主們收到不少客人朋友的查詢電話☎️email、whatsapp msg,不約而同有同一個問號:我想要生多啲頭髮,應該點做啊?(深切感受到客人朋友們的心急。)
其實,我地每日都會掉髮,又會長出新髮。髮量多與少係睇兩者的速度,簡單來說就係生多啲頭髮要開源截流,所以單純追求生髮,等到緣份到咗都解決不了問題,大家可以先參考上兩集所提及的問題,睇下幫唔幫到大家截流。
至於開源囉,客人朋友們可以試下 aWitch 的兩款健髮孖寶手工皂

  • 黑糖老薑皂

加速頭皮血液循環,刺激頭髮生長 

立即購買:
http://bit.ly/2Hn4U8N

  • 當歸何首烏健髮皂

相傳十分滋補健髮,仲可以烏髮添 

立即購買:
http://bit.ly/2Qrjo8r

aWitch 還有多款 頭髮護理產品:
https://bit.ly/2NgPHob

(買滿$350,即包順豐到工商地址、各順豐站或智能櫃!)

=====================
相關文章

aWitch 長髮長有系列http://bit.ly/2OEcA6m
aWitch 長髮長有(一): 天氣咁熱,不想做「油」頭?!
https://bit.ly/2utmGyy
aWitch 長髮長有(二): 君不見頭上髮絲天上來,沖涼洗頭不復回?!
http://bit.ly/2nUaKSP
aWitch 長髮長有(三): 生髮掉髮大作戰
aWitch 長髮長有(四):護髮之道
http://bit.ly/2BdD8XR
aWitch 長髮長有(五): 適合天氣回暖使用的洗髮皂

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...