2018年7月13日 星期五

aWitch 夏日精選.護膚篇(二):想擁有白白滑滑的皮膚,由身體磨砂開始!

夏日炎炎,小背心、短裙仔、Bikini、涼 shoes 又要出動啦。

咁多皮膚要見人,定時去除老舊角質層,務求每寸肌膚都要最白最滑、好似絲一樣!出來啦!磨砂!

選擇磨砂產品前,要清楚磨砂成分及使用方式。aWitch 推介的兩種磨砂產品,都不含微膠粒,天然成分有效清除角質又環保,一齊用效果仲特別好。


方式 1:洗澡時用喜瑪拉雅山粉紅岩鹽皂






泡沫豐富綿密,配合打磨粗幼不一的喜瑪拉雅山粉紅岩鹽,洗感一流!沖涼順便磨砂,一舉兩得。再加埋100%天然純精油所產生的香味、粉紅色靚靚皂型,視覺、嗅覺、觸覺多重享受。

立即購買:
https://bit.ly/2lMRRAk


方式 2:洗澡後用清新馬鞭草磨砂膏






特別添加超幼細杏桃核仁顆粒,配合100%天然純精油,滋潤、緊緻皮膚。沖淨手工皂的泡泡後,取適量清新馬鞭草磨砂膏(全身塗沬只需約3-4湯匙),掌心輕輕打圈按摩全身,然後沖水洗淨 。大家的肌膚都咁幼嫩,記得記得記得,細細力就OK啦。同埋磨砂的過程中,應避免敏感、濕疹和暗瘡的位置噢。

立即購買:
https://bit.ly/2MDiKlA



方式 3:做完磨砂後要搽天然保濕潤膚露






身體磨砂每星期最好做1-2次,而角質層較厚的位置,例如:手肘、腳踭、膝蓋等,則可做2-3次。每次磨砂後都要搽上潤膚露加強保護。aWitch 的 #天然保濕潤膚露 植物成份,保濕、滋潤又溫和,鎖住皮膚水份!磨砂加上潤膚露,今個夏天皮膚白白滑滑無難度!小背心、短裙仔、Bikini、涼Shoe等埋我啦。

立即購買:
https://bit.ly/2KnQkiN

(買滿$350,即包順豐到工商地址、各順豐站或便利店!)

其他身體護理產品
(買夠$350,即包順豐速遞到工商地址/順豐門市/便利商店!)

=====================

聯絡我們


銅鑼灣店:銅鑼灣富明街1號寶富大廈2樓C室(利舞台對面、么鳳樓上)
營業時間:星期二至日12:00-20:00  星期一休息
電話:3568 1836

觀塘店:觀塘鯉魚門道2號新城工商中心908室
營業時間:星期一至六12:00-19:00   午飯時間 14:30-15:30  星期日及公眾假期休息
電話:3709 6359

杏花邨店:杏花新城130B號店(港鐵杏花邨站商場)
營業時間:星期一至日 12:00-20:00  
電話:2819 3988

營業時間:
星期一至日24小時開放

aWitch Youtube:http://bit.ly/2vRFnz5

=====================
相關文章

aWitch 夏日精選.護膚篇(一): 同麻煩的黑頭粉 刺說再見!
http://bit.ly/2tv7Jeg

aWitch 夏日精選.護膚篇(二):想擁有白白滑滑的皮膚,由身體磨砂開始!
https://bit.ly/2Ndpsiy


aWitch 產品使用說明・護膚工具篇(一):溫和去角質卸妝潔膚布
https://bit.ly/2ujGWTl


aWitch護膚小知識(六):捽到擦膠碎=成功去角質?
https://bit.ly/2MH6O2h

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...