2019年5月3日 星期五

aWitch店主手作日記(二):驅蚊產品的迷思.香味篇

1. 市面上咁多驅蚊產品,點知有無效呢?



筆者做咗手作人多年,真的,真的,真的(重要野要講三次)聽講多個客人朋友講過類似的說話。
"越重香茅味,越有效"







好多人都誤以為香茅味愈濃愈有效驅蚊(傳說中聞咗等於驅😅)濃烈的香茅味其實很刺鼻,夏天又容易出汗,結果就很焗很臭很難受(三重難受😰),何止驅蚊,人都驅埋。


依個迷思其實是來自傳統的驅蚊產品,一般都會用到香茅這種成份。但香茅同我地印象中的香茅是否一樣



   2. 驅蚊用的香茅到底是甚麼呢?

根據維基百科-香茅所說:

即是其實我們印象中食用的香茅其實是檸檬草,而驅蚊產品用的香茅是亞香茅


根據我們多年使用精油的經驗,檸檬草香茅」味其實並沒有亞香茅般的重。


大部份廠商會使用亞香茅製作驅蚊產品的主要原因可能是因為成本及功效之間的平衡,與其真實功效未必一致。久而久之,大家就有驅蚊產品=香茅味的印象。



 3. 有甚麼香茅」之外的驅蚊之選呢?

有不少植物都有不錯的驅蚊功效,而且香味都十分平易近人。近年有多位手作人都有介紹過的"天竺葵",有著甜甜的花香味,不錯的驅蚊效果。




筆者的blog之前有一篇文章也有介紹過一些驅蚊精油,可單獨或混合使用,有興趣可以按入去參考下。

我們的驅蚊產品的特色

aWitch 店主們開始設計自家的天然驅蚊產品時,如何有效驅蚊,同時又好聞是首要任務💪🏻

咁先可以由「三重難受」變成「雙重享受」😄 

依方面我們真的,真的,真的,花了很多心思及時間去鑽研,所以每一件產品的誕生都不是一件容易的事。

黎緊又踏入夏季天氣又熱又濕,大家防蚊措施要做足,防蚊水要定時補噴!仲要注意積水的問題,齊齊減少蚊患。

相關資訊

除製作DIY天然防蚊膏外,我也有一篇<孕媽媽雜誌>的訪問文章是關於驅蚊香磚配方、製作方法大公開及以蚊磚DIY材料包由零開始與你手把手製作蚊磚

驅蚊產品的迷思一文中,我也對<香茅>味作出一些分析。


沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...