2018年11月14日 星期三

孕媽媽護理(一):頸緊背痛及水腫舒緩心得

秋冬轉季,除了皮膚容易缺水,肌肉也容易繃緊,加上長時間站立或坐定定,頸緊背痛、小腿酸痛之餘,仲容易有水腫,懷孕媽媽的情況就更加困擾😭
#aWitch 大店主在 #PregnantMama 與大家分享一個好方法,可以配合老薑暖暖按摩油、天然浴鹽使用。

詳情可參閱:

老薑精華溫熱肌膚,促進血液循環,有效釋放身心壓力、疲勞,同時去水腫。

  • 老薑暖暖按摩油


  • 薑湯浴鹽





更多老薑護理產品:
(買夠$350,即包順豐速遞到工商地址/順豐門市/便利商店!)
=====================

聯絡我們


銅鑼灣店:銅鑼灣富明街1號寶富大廈2樓M室(利舞台對面、么鳳樓上)
營業時間:星期二至日12:00-20:00  星期一休息
電話:3568 1836

觀塘店:觀塘鯉魚門道2號新城工商中心908室
營業時間:星期一至六12:00-19:00   午飯時間 14:30-15:30  星期日及公眾假期休息
電話:3709 6359

杏花邨店:杏花新城130B號店(港鐵杏花邨站商場)
營業時間:星期一至日 12:00-20:00  
電話:2819 3988

營業時間:
星期一至日24小時開放

aWitch Youtube:http://bit.ly/2vRFnz5



沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...