2018年5月17日 星期四

aWitch 長知識系列(一):「坐月」先可以用「老薑」?

不少人(特別年輕一輩,細店主馬上表示即係佢)總覺得  aWitch 的皇牌老薑系列 是產婦專利,只適合坐月期間使用。
其實,事情不是咁的!

如果你有以下的特徵,都不妨考慮使用老薑的產品!

1. 手腳冰冷人士

老薑有助驅寒保暖,可以刺激血液循環,讓體溫升高,手腳冰冷的人士可以擺脫「冷凍之手」啦!
細店主經驗分享:冬天睡眠質素奇差,因為半夜會「凍醒」(注意:已經有棉被!),手腳長期冰凍!用老薑浴鹽泡腳,一併解決失眠和手腳冰冷的問題!有以上問題的朋友們,不妨在38-45度暖水加入1、2湯匙的薑湯浴鹽,一邊泡腳一邊敷住保濕gel mask,排解生活壓力之餘,又可以解決暖身助眠!

2. 偏頭痛人士

偏頭痛是香港普遍的都市問題,除了因為生活壓力,也有可能與身體過度寒冷有關啊!薑有助祛風散寒,更可以刺激血液循環及避免風寒入侵,達到禦寒、保暖的效果。

所以,「薑」不只是產婦恩物,可能都岩你用架!





aWitch Handmade 皇牌坐月老薑系列,即到網店:https://bit.ly/2KrU3r5
(買夠$350,即包順豐速遞到工商地址/順豐門市/便利商店!)

其他身體保養產品:
https://bit.ly/2FkUuRo

Facebook 原文:


=====================

聯絡我們


銅鑼灣店:銅鑼灣富明街1號寶富大廈2樓M室(利舞台對面、么鳳樓上)
營業時間:星期二至日12:00-20:00  星期一休息
電話:3568 1836

觀塘店:觀塘鯉魚門道2號新城工商中心908室
營業時間:星期一至六12:00-19:00   午飯時間 14:30-15:30  星期日及公眾假期休息
電話:3709 6359

營業時間:
星期一至日24小時開放

aWitch Youtube:http://bit.ly/2vRFnz5

=====================

相關文章
aWitch 長知識系列:http://bit.ly/2srETf8

(一):「坐月」先可以用「老薑」?

(二):大豆蠟 VS 石蠟?
http://bit.ly/2J5NcYv

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...