2019年4月14日 星期日

aWitch 店主足跡(一): aWitch 銅鑼灣店有幾十個地區的手工皂?

銅鑼灣店一開店就放置一個肥皂櫃,本來打算放置大店主修讀手工皂師課程的作品,和一直以來的創作嘗試。但係當客人朋友知道呢個櫃的存在後,每次去旅行或公幹,見到SOAP或Shampoo,都會以不同的名義帶來做手信(客人朋友已經將店主仨=肥皂😂)。
去旅行最開心一定係帶(唔一定要買🙈)手信比朋友(細店主收到來自北海道的清新空氣,多謝晒😆),現時展示櫃已有超過十幾個國家地區的soap或shampoo,前後超過70件,仲以平均每年約10件的速度增長中,講講下暴露了aWitch 的年紀😅
好多謝各位賜皂的客人朋友,非常歡迎帶多D手信俾我地,讓我們了解下當地肥皂文化,你知啦,無得去聞下、望下都開心嘛。

aWitch 店主足跡(一): aWitch 銅鑼灣店有幾十個地區的手工皂?
https://bit.ly/2Z8s0VY

aWitch 店主足跡(二): 母乳Lotion 大人BB都岩用



https://bit.ly/2Z8s0VY

沒有留言:

張貼留言

麵粉種類介紹

香港人多左好多自己製作麵包,由其係自從疫情之後,有一次傳出香港打算禁足,當大家一心搶麵包的時候,小編反而係去買麵粉,有D乜係原料整唔到? 每次當小編同其他人分享0個次經歷既時侯,大家都會問一個好初學者既問題,就係咩係高,中,低筋麵粉。其實依個問題好有趣,因為如果你係去中式麵店或香...